A Holiday in a Holiday; Malaysia! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu A Holiday in a Holiday; Malaysia! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

A Holiday in a Holiday; Malaysia!

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

14 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

A Holiday in a Holiday; Malaysia!

Dinsdag 11februari.. Zit ik in een mega boemelbus waar ik bij het minste op en neer vlieg in mijn stoel.. Nu snap ik waarom de 'Transnational' de goedkoopste maatschappij is'..

Maar goed, ben onderweg naar Cherating, de surfspot hier in het land. Naar het schijnt meer beesten dan mensen.. Vamos a ver!!

30januari vertrokken uit Sri Lanka, met Air Asia naar Kuala Lumpur. Bij aankomst stond Steven, n vriend van me uit België, me op te wachten aan de arrivals!! Het was weer heel leuk hem weer te zien na enkele maanden.

Met de Skybus naar het centrum, dit toch een uurtje van de airport. We logeerden in het Bintang district; de uitgaansbuurt van KL, met de nodige beats op de dakterrassen..en dit net naast onze B&B.. Chance dat we zelf nog ene gingen drinken...

KL krioelt van mastodonte ijskoude shoppingmalls.. Als je het hier niet vindt, dan weet ik het ook niet! Shoppen is echt niet mijn ding en had er al snel genoeg van!
Wel een heel leuk moment heb ik eraan overgehouden; na 7 jaar heb ik eindelijk Wilma nog eens kunnen zien!! Ze zat het eerste jaar samen met me op Tenerife en hadden toen een supertijd. Hopelijk zie ik ze snel weer!

Vanuit KL met de bus naar Pulau (eiland) Penang. Helaas geen eiland met palmbomen en helderblauw water, maar eerder een druk eiland met hoge gebouwen, aan de oostkant dan. We verbleven in Georgestown, een worldheritage place.. Oke, op zich wel ff leuk om door te wandelen, maar mega druk.. Net nu valt mijn 'vakantie' hier samen met het Chinees

• 14 Februari 2014 - 09:57

Annelous:

Wat leuk dat je wilma tegen kwam! Toeval of afgesproken? Xx