It's gonna be an endless summer!! - Reisverslag uit Kasterlee, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu It's gonna be an endless summer!! - Reisverslag uit Kasterlee, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

It's gonna be an endless summer!!

Door: Sofie Avonds

Blijf op de hoogte en volg Sofie

02 December 2012 | België, Kasterlee

Yep…hier gaan we dan nog maar weer eens!! :-)

’T houdt echt niet op; 'reizen surfen genieten'..een mens zou voor minder klagen...
Maar toch, alles heeft een voor-en nadeel..alhoewel ik meestal alleen maar de voordelen zie van het leven.

Afgelopen zomer heb ik weer een superleuke tijd gehad met mijn vrienden en mijn topbaan bij Thomas Cook; Abonnementje Punta Cana, Cancun, met nog wat Europese vluchtjes ertussen.. Tussendoor nog een fietstripje gaan doen met Chilleke op Kos, surfke in Gran Canaria met Wim, en met ons Fie nog een paar daagjes chillen en surfen op Tenerife.. Oja, en ben net ook weer terug van 5 superdagen Tenerife met Dirkiiieeeee!!! Weer helemaal opgeladen en klaar om te gaan!!

Deze keer helaas geen boottocht…alhoewel ik dit zeker nog wel is wil en ga doen. De zeiltocht over de Atlantische oceaan van afgelopen jaar is me enorm bijgebleven en als ik er op terugkijk dan kan ik alleen maar lachen en komt er een gevoel in me op dat niet te verklaren is… Gewoonweg een prachtige ervaring was dit.

Toch aan elke trip koppel ik wel een thema.. :-) Het thema dit jaar is…euhhh…wel, relax and feel free!! Deze keer niet meer holderdebolder door heel Centraal Amerika..nee, hebben we al gehad.. Maar gewoon pure rust en surf in mijn surfers’ heaven Playa Guiones, Costa Rica. En misschien in januari nog even richting Bocas del Toro in Panama om een Braziliaanse vriend op te gaan zoeken die dan net daar is.. Vamos a ver!!

In ieder geval, maandagmorgen is het zover; BRU-LON-MIA-LIR... Spannend!!
Alleen ben ik niet; Tim, een vriend van me, gaat even met me mee voor een speciale missie.. wat dit precies is zal ik jullie later nog wel vertellen..

En nu..nog snel een loopke doen door't dorp, douchke en straks om 4u on the road to the airport!!

Geniet jullie van de winter hier, ik van mijn endless summer!!
Tot snel,

Sofie
xx

  • 02 December 2012 - 22:23

    Kristien:

    Enjoy Fieke, ge hebt het verdiend na de laatste tumultueuse maanden! Surft zeeeeee ;-) xxx

  • 03 December 2012 - 04:01

    Mark:

    ONGELOVELIJK ;-)

  • 03 December 2012 - 07:02

    Leen Pevenage:

    Hey Fieke,

    Ongelooflijk jij!! Have fun en voorzichtig hé ,dikke kus

  • 03 December 2012 - 08:03

    Bremzo:

    geniet er van matekeee we zullen wij hier wel genieten van die barre koude klote winter pfff

  • 03 December 2012 - 08:43

    NICO:

    geniet ze !!! pura vida ... x

  • 03 December 2012 - 13:29

    Annemie:

    He?! Ben al weer weg??? Oooh en we hebben mekaar ni meer kunnen zien :-( tja het leven vliegt voorbij he schattieke! Geniet er maar dubbel en dik van en ik zie je wel weer als je terug bent LOVE xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Living The Dream !!

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 86804

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 04 Maart 2013

The Island of Happiness

03 December 2012 - 01 Maart 2013

Freedom & Dreams..Keep On Surfing

18 November 2008 - 07 Maart 2009

Central-South America

20 November 2010 - 30 November -0001

Tropical Total

17 November 2011 - 30 November -0001

The Big Adventure!!

Landen bezocht: