Here I go again!! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu Here I go again!! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

Here I go again!!

Door: Sofie Avonds

Blijf op de hoogte en volg Sofie

18 November 2010 | België, Brussel

En ja hoor, t is weer zover..ons Fie vertrekt weer op avontuur!!

Het was weer veel te lang geleden en na enkele serieuze tegenslagen had ik van de zomer de knoop doorgehakt; deze winter wil ik weer gaan genieten van het mooie wat het leven te bieden heeft.

Geen Centraal of Zuid Amerika dit keer, maar wel Azië met Sri Lanka en Indonesië.
Ik ben heel benieuwd wat er allemaal te wachten staat.
Het onbekende..waar ga ik weer terecht komen?..hoe zullen de golven zijn?, de mensen?, de cultuur?, de natuur?, … ik kan echt niet wachten om dit weer gaan te exploren.

Zaterdag om 18.05u vertrek ik met een standby Tkt van Thomas Cook :-) naar Colombo.. Hier zal ik ‘smorgens aankomen tegen 9u, dan hoop ik snel een lokale bus te vinden die me naar de eerste de beste surfspot zal brengen..Hikkaduwa staat op mijn lijst. Hopelijk scoor ik hier van int begin al goede golven en is de sfeer er lekker relaxed dat dit mijn eerste homebasis zal worden..

Maar in plannen maken is Sofietje nog altijd geen straffe, ideeën genoeg maar de werkelijkheid is steeds anders dan het plan..dus ‘ik zie het wel’ is meer en weer mijn motto..

En de Sint?? Wel die zou op 4 december willen vertrekken om voor 6 december bij me aan te komen, op de plek waar ik me zal bevinden..dus de Sinterklaascadeautjes.. geef maar mee!! Sint Stivo is on the way!!

Naast het surfen wil ik zeker nog andere dingen doen zoals duiken, Adam’s Peak gaan beklimmen, schildpadden en olifanten gaan watchen, wilde tijgers opzoeken, misschien Anuradhapura gaan bezichtigen, maar ook zeker wat chillen in de hangmat en op tijd een lekker fris pintje drinken!!

Van Sri Lanka wil ik met Sint Stivo naar Indonesië vliegen, waarschijnlijk met Air Asia via Kualalumpur, Maleisië. Of ik daar even ga halt houden weet ik nog niet..ik zie het wel.. :-).

Indo bestaat uit vele eilanden en het eerste zal Bali worden, het surfers paradise zoals ze zeggen. Misschien hier Kerst en Nieuwjaar vieren?? Lomok, Sumbawa wil ik ook zeker aandoen en als het gaat de Molukken ook nog, een eilandengroep vlakbij Sulawesi..Naar het schijnt ook weer een paradijs op aarde..

1 ding weet ik al wel.. de tijd zal enorm vliegen en voor ik het weet sta ik weer op Belgische bodem om dan weer verder te vliegen bij Thomas Cook en daarna??...!!

Maar nu genieten genieten en genieten.. I m gonna live my dream!!

Tot snel!
Sofie

  • 18 November 2010 - 12:39

    Herman:

    Tof Fie, 't heeft lang geduurd !
    Geregeld een verslagje schrijven hé.

  • 18 November 2010 - 13:03

    Danny Bisaerts:

    Fieke,
    Waar je ook gaat of waar je ook bent, ik ben zeker dat de zon schijnt. Is het niet op je bolleke dan is het zeker door het fijne gevoel dat je mensen kan geven -)
    Hou ons op de hoogte (lettelijk dan!)
    Danny

  • 18 November 2010 - 14:19

    Mark:

    De wereld, de wereld JA de wereld is zo mooi........dit avontuur zal nooit een eind hebben...ik sta ook weer te popelen

    suc6 soof

  • 23 November 2010 - 17:24

    Sven, Elles En Flo:

    Veel plezier.
    Geniet ervan.
    x

  • 16 Februari 2011 - 18:35

    Ceke ( Cedric ):

    Fieke, hopelijk een super leuke tijd al gehad, en kunnen genieten van het mooie Bali met al zijn pracht en praal ! Vertel me als je in belgie bent, stuur een smsje ofzo ... en dan kom je maar is af naar mijn nieuwe huisje met BBQ erbij en kan je al je foto's met de nodige uitleg laten zien! Tot gauw, uw trouwe klasgenoot forever ! Céke ! The rules .... :-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Sofie

Living The Dream !!

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 86780

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 04 Maart 2013

The Island of Happiness

03 December 2012 - 01 Maart 2013

Freedom & Dreams..Keep On Surfing

18 November 2008 - 07 Maart 2009

Central-South America

20 November 2010 - 30 November -0001

Tropical Total

17 November 2011 - 30 November -0001

The Big Adventure!!

Landen bezocht: