Here we go again! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

18 November 2008 | België, Brussel

Ondertussen is het maandag, eigenlijk al dinsdag, net over middernacht.
Van slapen zal er weer niet veel in huis komen, want morgenvroeg gaat al vroeg de wekker en begint er weer een avontuur!

Om 9.50 stijg ik op vanuit Brussel, richting Newark (New York). Na 4 uur wachten stap ik weer op richting Costa Rica! Ondertussen al een paar jaar geleden dat ik dara nog eens een voet aan land heb gezet. Ik ben echt benieuwd naar de temperatuur. Hier praten ze van winterse buien, daar zal het tropische temperaturen zijn..jaloers??hehe! Toch kan ik me niet meer voorstellen hoe dat aanvoelt,raar hoor!

Een costaricaanse vriendin, Iris, komt me afhalen aan de luchthaven en ik mag bij haar thuis logeren. 19 november zit ik dus in San Jose, de hoofdstad van dit land. Hier neem ik op 20 nov 's morgens de bus richting Panama, meer bepaald Bocas del Toro! Hoe het gaat zijn is voor mij nog een groot raadsel. Naar het schijnt allemaal verschillende eilandjes, mooie golven, en lekker warm water van +- 30 graden! Surfen in bikini zit er dus zeker in!

Het idee is om van Bocas richting Santa Catalina te gaan en vervolgens rond 15 december een vlucht te nemen naar Guayaquil, Ecuador. Een maand wil ik in Montanita zijn, het surfmekka van Ecuador! Van hier uit uitstapjes maken naar de beste omliggende surfspots.

Peru staat ook op mijn lijstje, maar het is allemaal moeilijk te plannen, en plannen, daar ben ik nog steeds geen straffe in.
Een trektocht naar Machu Piccu staat hoog op mijn ideeënlijstje.
Ik ben erg benieuwd!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn surf en travellingen!
Dikke kus en tot snel,
Sofie

• 18 November 2008 - 00:31

Kitty:

He die Fieke,

Haha, we hebben meer contact als ge nie op het eiland bent precies...onwijs gaaf dat ik zo via deze website je avonturen kan meebeleven in het verre Zuid Amerika...

Geniet!!!

Kitty vanuit het verre 'Atlantis'

• 18 November 2008 - 04:50

Hector:

ferm zelle

• 18 November 2008 - 07:27

Ilse:

Geweldig! Ik zie uit naar al je verhalen en foto's! GENIET!

• 18 November 2008 - 08:57

Femke:

En ik zit nu op kantoor..... dalijk op de bus op weg naar de info.... Hier is alles rustig. Haha, iedere keer als ik een blauwe polo zie rijden, kijk in nog automatisch. De grote hond zit nu in een refugio in Granadilla, dat schijnt de beste van heel Tenerife te zijn. Voor die andere ben ik nog een huisje aan het zoeken...ik hoop het zo. Afgelopen weekend was het Tamaragua-feest, leuk!!!!! Ben daarna nog op stap geweest in La Laguna en Santa Cruz, leuk leuk leuk!!! Echt een andere wereld!!! Anyway, nu ik dit aan het schrijven ben, ben jij onderweg naar New York. Ga zo je geld overmaken. Tot wederschrijfs! XXX