uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

18 November 2008 | België, Brussel

Best snel al een mailtje van me...
Hoe kan dat? welja, heel simpel...
Vlucht gecancelled?? No dat was het niet. Gewoonweg teveel filles op de weg naar de luchthaven waardoor ik 20 min voor vertrek aanwezig was.
Maarja, 20 min is nét iets te laat. Ja hoor, Fietje zag haar vlieger de lucht ingaan zonder haar! "'K stond erbij en ik keek het na!" Bye Bye vlucht!

Het enigste wat ik waar ik mee zit is Iris,die me zou komen afhalen in San Jose, vervelend. Als ze straks haar mail opent zal ze snel wakker worden, en hopelijk kunnen we nog wat regelen!

Maar goed, blij was ik wel toen ik te horen kreeg dat ik morgen opnieuw een plaatske heb, dezelfde vlucht, zelfde uur,..zelfde verhaal?? Ik hoop van niet!!

Vamos a ver!!

• 18 November 2008 - 10:42

Herman:

Beetje vroeger opstaan ?

• 19 November 2008 - 10:24

Pa:

allez, deze maal extra vroeg vertrokken alles rustig richting Brussel - geen ongevallen onderweg - en om 9.51u de lucht in - geniet ervan - grt van thuis

• 19 November 2008 - 12:41

Iris:

Alez,dan toch goe vertrokkeujjj!!!!!
    Geniet maar van hetgeen da volgens mij weleens de reis van uw leven kan worden.
    Laat af en toe eens iets horen e fieke want we hebbe mekaar bekanst ni gezien.... stoem é.
    Alez, ik zal af en toe ook wel iets posten hier, khoop dat alleen maar dat allemaal goe niefs zal zijn......
    x

• 22 November 2008 - 16:57

Wendy:

Haha, dat overkomt natuurlijk alleen mensen die zelf regelmatig op de luchthaven werken..... doeiiiii