uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Brussel, België van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

uno dos tres...het eerste avontuur is al begonnen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

18 November 2008 | België, Brussel

Best snel al een mailtje van me...
Hoe kan dat? welja, heel simpel...
Vlucht gecancelled?? No dat was het niet. Gewoonweg teveel filles op de weg naar de luchthaven waardoor ik 20 min voor vertrek aanwezig was.
Maarja, 20 min is nét iets te laat. Ja hoor, Fietje zag haar vlieger de lucht ingaan zonder haar! "'K stond erbij en ik keek het na!" Bye Bye vlucht!

Het enigste wat ik waar ik mee zit is Iris,die me zou komen afhalen in San Jose, vervelend. Als ze straks haar mail opent zal ze snel wakker worden, en hopelijk kunnen we nog wat regelen!

Maar goed, blij was ik wel toen ik te horen kreeg dat ik morgen opnieuw een plaatske heb, dezelfde vlucht, zelfde uur,..zelfde verhaal?? Ik hoop van niet!!

Vamos a ver!!


  • 18 November 2008 - 10:42

    Herman:

    Beetje vroeger opstaan ?

  • 19 November 2008 - 10:24

    Pa:

    allez, deze maal extra vroeg vertrokken alles rustig richting Brussel - geen ongevallen onderweg - en om 9.51u de lucht in - geniet ervan - grt van thuis

  • 19 November 2008 - 12:41

    Iris:

    Alez,dan toch goe vertrokkeujjj!!!!!
    Geniet maar van hetgeen da volgens mij weleens de reis van uw leven kan worden.
    Laat af en toe eens iets horen e fieke want we hebbe mekaar bekanst ni gezien.... stoem é.
    Alez, ik zal af en toe ook wel iets posten hier, khoop dat alleen maar dat allemaal goe niefs zal zijn......
    x

  • 22 November 2008 - 16:57

    Wendy:

    Haha, dat overkomt natuurlijk alleen mensen die zelf regelmatig op de luchthaven werken..... doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Living The Dream !!

Actief sinds 10 Nov. 2008
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 86799

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 04 Maart 2013

The Island of Happiness

03 December 2012 - 01 Maart 2013

Freedom & Dreams..Keep On Surfing

18 November 2008 - 07 Maart 2009

Central-South America

20 November 2010 - 30 November -0001

Tropical Total

17 November 2011 - 30 November -0001

The Big Adventure!!

Landen bezocht: