aangekomen!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu aangekomen!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

aangekomen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

20 November 2008 | Costa Rica, San José

Holaaa, jaja, hier dan toch even snel een berichtje om te laten weten dat ik veilig en goed ben aangekomen in Costa Rica. Momenteel zit ik in het huis bij Iris, was super haar gisteren te zien op de luchthaven, ghooo!!

Ondertussen is zij gaan hardlopen, t is echt nen energie bomba die Iris. Ik rustig achter haar pctje en straks even San Jose City in om daar het ticktet voor de bus naar Panama te kopen.

Morgen dus richting panama, bocas del toro!!
Jihaaaa!!

Hasta luego
Sofie

• 20 November 2008 - 16:10

DIRK (nonkel):

Allez das al goed afgelopen, we zullen regelmatig eens kijken op de site, don't forget to send pictures, zal misschien wel moeilijk zijn, veel plezier nog en hou het veilig he, geen onnozele risico's nemen, dat is mijn boodschap. Groetjes Dirk, Olga en Dima

• 20 November 2008 - 18:47

Fam Peeters:

Hi Fieke,

goed aangekomen zalig, geniet er nog van en tot snel he.
    Fam Peeters !! dikke xx-jes

• 20 November 2008 - 21:29

Elly:

Hey Fie!!
    Goed begonnen is.... voila! Enjoy en geniet van die nieuwe ervaringen die weer gaan komen. En laat weten of de mannen daar ook mooi en leuk zijn hè!
    Ikke morgenavond voor de eerste keer naar Café Danvers... ben eens benieuwd. Voor mij ook een ontdekking haha! Tot snel xxx

• 21 November 2008 - 00:33

Mark:

Fijn te horen :) kreeg een lamme arm van het zwaaien, waar ik nu dus mee stop...

Nog steeds Bonaire maar belize lonkt :)

• 21 November 2008 - 03:22

Femke:

Hey chica!
    Muy bien. Estoy feliz estas alli, por fin, jeje! Disfruta tu tiempo en Costa RRRRRRRRRica.
    Saludos y besos
    Ps Has leyendo mi mensaje a ti en tu email...

• 21 November 2008 - 22:26

Arno (neefie Ollanda:

Super! Goed aangekomen dus..Ben benieuwd wat voor nieuwe avonturen je daarzo zal gaan meemaken.Nog n paar uurtjes en dan yes.. fly to Curacao k heb er ongelooflijk veel zin wordt 1 groot feest met zn allen op Mambo beach! K laat je zeker wat weten en zal je matiti sitetje checken wanneer ik kan so"keep in touch have a lots of fun in Rica and a be carefull..beso