van aardbevingen en overstromingen..que mas.. - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu van aardbevingen en overstromingen..que mas.. - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

van aardbevingen en overstromingen..que mas..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

22 November 2008 | Panama, Bocas del Toro

jaja, eindelijk aangekomen in Bocas..
Maar wat een avontuur al achter de riug.. Beginnen bij het begin. In San jose heb ik een uitstap gedaan met Iris en haar moeder naar de Volcan Irazu. Veel hebben we er niet van gezien aangezien het echt klote weer was. De koudste temperatuur in San Jose van 13 gr sinds 20 jaar..mmm..fietje was er weer bij. Geen uitzicht maar wel beland in een leuk restaurantje. Lang duurde het daar ook niet, ineens begon heel de keet daar te daveren... aarbeving! Iriss ma kreeg bijna een hartattak.
Maar goed, later op de avond vernomen we dat de aardbevining plaats vond op 15 km van de volcan, dus we zaten midden in het epicentrum met een kracht van 4 op richter.
Maar goed, de volgende dag een lekkere gallo pinto gekregen van Iris haar ma en dan de bus op naar Panama, jajaaa!
Toch de busrit was ook wel wat, een ongeval gebeurd en moets de bus afwijken van haar route, langs achtertuinen...mmm...que divertido.
uiteindelijk over de grens van panama geraakt wat op zich wel cool was.
Dan s avonds het bootje naar bocas, echt een mega superrit!
Snachts regende het pijpenstelen, nu nog steeds..de zee komt overal binnen, grote overstromingen, water tot onze knieen.. we hebben een huis gehuurd met 10 personen, echteen villa vlakbij de spot, het enigste probleem momenteel..we geraken er niet.. dus we wachten en wachten al sinds 8u vanmorgen...
en we blijven wachten..en wachtten...

Hasta luego

• 23 November 2008 - 12:57

Elly :

Hey Fie!!
    Goed nieuws hier van het thuisfront!! Ik word opnieuw tante!!!!!!! Joepie!! Echt tof. Ons Katho krijgt dus een broertje of een zusje bij. Eindelijk nogeens goei nieuws. Morgen met de voet weg, hopelijk krijg ik daar ook goei nieuws hè. Verder... vorige vrijdag naar café D'Anvers geweest. Was wel leuk geweest en lang geleden dak zo'n feestje nogeens gedaan had. Doen we zeker nogeens over. Allé hopelijk stopt het daar snel met regenen en kunde naar uw huisje trekken. Hier koud en sneeuw... dat heeft ook wel iets vind ik :-D
    Veel plezier en tot snel.
    x

• 23 November 2008 - 13:36

Jaco/maria:

Hi Fie,
    leuk te lezen, dat je het avontuur weer opgezocht hebt. Daag het ook weer niet te veel uit, natte voeten hebben is al gek genoeg.Arno is om 12.30 vanmiddag naar Curacao vertrokken,alwaar het daar ook soms regent.Buenos tiempos and take good care.

• 24 November 2008 - 14:35

Elles:

He Fie!
    Klinkt allemaal wel weer Tof, toch heerlijk dat je weer zo veel mee maakt!
    We hebben hier gister 10 cm sneeuw gehad wat toch echt wel bleef liggen en nu ligt onze tuin nog vol! Echt leuk, maar ja hier heb je er niet veel aan he. Maar toch wel leuk voor de sfeer.
    Geniet ervan he!
    Dikke kus Elles

• 24 November 2008 - 14:43

Shireen:

hey!!
    que tal? Ik heb je site gevonden, SUPER!! Kan ik je avontuur blijven volgen...Heel veel plezier daar en su6 natuurlijk want het klinkt allemaal onwijs spannend!!
    xxx

• 25 November 2008 - 21:46

Iris:

Ha Fie!!
    Al aan de villa geraakt???
    Let's hope so. Hier alles nog hetzelfde, ons mama weer ietske minder, maar ik denk dat ze in de loop van volgende week wel naar huis kan komen, als het vocht op de longen niet terugkomt e. We zien wel, als er echt verandert zet ik het hier wel hé. Amuseer u daar voor twee!!!
    doei x
    iris