South America, here we are! - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu South America, here we are! - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Sofie Avonds - WaarBenJij.nu

South America, here we are!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sofie

09 December 2008 | Ecuador, Montañita

Gho, ongeloofelijk eigenlijk, we zijn in een ander continent aangekomen!

Het vertrek in Panama liep net iets anders dan gepland. Blijkbaar waren er problemen bij mijn reservatie en dit duurde meer dan een uur..tsss, ben benieuwd hoe copa airlines gaat reageren op mijn mail...

Bij het binnenkomen in het vliegtuig werden we vriendelijk verwelkomt door het boordpersoneel. Toch kon ik het niet laten hierop iets te zeggen. Place in business class??!

Net niet, dit hadden we eerder moeten vragen, doeme toch!:-)
Klagen deden we echt niet tijdens de twee uur durende vlucht, we werden verwend met Cuba libres!! Zelfs bij de daling kregen we nog een in ons handen geduuwd die net niet ging overlopen!

Bij het verlaten van het vliegtuig kregen we het email adres van die purser, hoofd van de cabine, in ons handen geduwd. haha, ik moest toch lachen... Bij de douane controle hadden we ook weeral veel beziens. Ze waren ons al meteen aan het koppelen met een douanier..
Buenvenido en Ecuador, dat mag je wel zeggen ja!

Tevoet naar de busterminal gewandeld, was me dat ook effe schrikken bij aankomst, een megagebouw van 4 verdiepingen met bussen in alle kleuren en maten.

Na een uur wachten vertrok onze mega superdeluxe bus naar Montañita. Ja, echt, je leest het goed, niet normaal hoe chique die bus was.

Tijdens de rit keken we elkaar toch vragen aan... 'Precies Marokko'..
Bij aankomst in het dorp hadden we meteen al een goed gevoel, allemaal kleurtjes, rieten barretjes, kraampjes op de straat waar je voor een dollar een heerlijke verse vruchtensap kan krijgen, kortom, het lijkt ons hier echt wel tof!

Vandaag even rondgelopen en een leuk plaatsje gevonden bij een Venezolaanse. Hier gaan we zo meteen naartoe en daarna...A la playa!!

Hasta Pronto
Sofie

• 09 December 2008 - 18:50

Nico:

fieke !
    amai
    klinkt goed
    maar dat marocco-achtige snap ik niet
    hoe kan dat
    is dat daar ni vochtig en tropisch dan ?
    ale morgen surfen in ecuador
    geniet ervan
    dada
    xxxxxxxxxxxxxx-en

• 09 December 2008 - 21:51

Wim:

hey
    amai da is daar precies al goed mis gegaan.
    goed dat jullie z'n plantrekkers zijn.
    en al veel golfkes gedaan?
    zeg als je terugkomt breng dan eens een leuke griet mee hé, haha. have fun, grtz.

• 10 December 2008 - 15:29

Dirkie:

Hola Fietje, saludo de Tenerife.Estoy vivo.
    Bienvenidos en Equador.Como vas tus planes?Estoy hasta 29 enero en alemania y despues entramos a los inkas.Saludos dirkie

• 11 December 2008 - 22:47

Femke:

Hola!!

Vandaag hadden we het ove jou bij Urbis, ze vroegen waar je zat. Groetjes van hun!!!

• 15 December 2008 - 11:49

Jaco/maria:

Hoi sofie,wij weer terug van tenerife waar het goed was, dirk ontmoet en via jullie met de flipper uno een fijne tocht gehad, nog bedankt daarvoor. Veel plezier daar. groetjes!!